10 Fakta Ringkas Mengenai Vivix Yang Perlu Anda Tahu

0

Bila ditanya vitamin shaklee apakah yang paling berkesan dan paling hebat, kakDa yakin pasti ramai sid (shaklee independent distributor) yang akan jawab VIVIX. Bayangkan saja, walaupun vivix adalah produk shaklee yang paling mahal (RM475 sebotol), namun ia tetap menjadi salah satu hot product yang laku macam goreng pisang, dan sudah tentu lah yang paling laris selepas ESP shaklee.hehe

Nak tahu tak, bulan lepas semasa promosi vivix berlangsung selama sebulan, ramai sid berjaya menjual berbotol-botol vivix. Hingga ke hari terakhir promosi, masih banyak order yang masuk. Ada yang berjaya jual 100botol, 200botol dan ada juga sid yang baru-baru memulakan bisnes shaklee berjaya menjual sehingga 14 botol vivix. Memang laku betul sampaikan habis stok kat branch dan HQ!haha

Vivix Shaklee Laku Macam Goreng Pisang

Hebat sungguh penangan vivix kali ni. Nampaknya rakyat Malaysia sudah mulai sedar akan kehebatan vivix ni. Dan anda tahu tak siapakah pembeli-pembeli dan pengamal vivix ni? Mereka majoriti adalah mak ayah kita yang sudah tua, suami yang berazam nak berhenti merokok, anak yang mempunyai penyakit yang jarang-jarang orang tahu dan wanita-wanita yang suka kelihatan muda walaupun sudah dimamah usia.

Apa yang menarik sangat yang ada pada Vivix ni kakDa? Benda mahal macam ni pun ada orang nak beli ka? Dah lah sebotol tu cukup sebulan je. Kalau saya lah, tak sanggup nak beli harga Rm475 untuk sebotol.

Sebab itulah vivix ni unik, sebab pembeli dan pengamal vivix juga adalah orang-orang yang sangat hebat. Sama hebat dengan vivix gitu! hihi..ok jom baca lagi.

 

10 Fakta Ringkas Mengenai Vivix.

Ok lah. Nak tahu sangat kan kenapa orang sanggup beli vivix yang mahal ni? Jom kakDa cerita secara ringkas apa itu vivix, apa kelebihan vivix yang membuatkan ianya menjadi salah satu hot product shaklee bukan saja di Malaysia tapi di semua negara yang menjual produk Shaklee.

1. Vivix tu apa kakDa?

Adik manis, vivix adalah sejenis suplemen jenis cecair yang berwarna merun kemerahan pekat. Ia dibungkus dengan cantik dan kemas dalam botol kecil yang ekslusif. Botol itu dimasukkan pula ke dalam sebuah kotak yang dibungkus kemas lalu di masukkan pula dalam plastik yang ada zip lock.

amboii kakDa.. menyindir ka apa ni? cuba terangkan elok sikit..

Hehe.. jangan marah adik manis, itu baru intro.

2. Apa fungsi vivix kakDa?

Secara ringkas, didalam vivix terdapat resveratrol dan polifenol. Resveratrol dan PolifenolĀ akan memberikan kesan positif kepada sel-sel DNA dalam badan. Ia berfungsi sebagai anti-oksidan yang sangat hebat untuk melidungi sel dari radikal bebas sekaligus menghalang pembentukan sel-sel kanser yang sangat kita takuti.

4 fungsi utama vivix;

  1. Melindungi sel DNA
  2. Mengawal genetik secara positif
  3. Meningkatkan produksi tenaga sel
  4. Melambatkan pembentukan protin AGE.

Apa AGE? AGE adalah gabungan antara gula dan protin. Ia merupakan punca utama yang menyumbang kepada masalah penuaan.

 

3.Vivix dihasilkan/diperbuat daripada bahan apa?

4 Ramuan utama Vivix;

  1. Anggur Muscadine
  2. Lobak Ungu
  3. Elderberry Eropah
  4. Polygonum Cuspidatum

Kenali dengan lebih mendalam fungsi setiap satu disini.

4. Berapa harga 1 botol vivix?

Setiap 1 botol Vivix mengandungi 150ml cecair ajaib yang berharga Rm475 sebotol. Anda boleh membuat pembelian menggunakan debit/kredit disini.

Pembelian Twinpack yang lebih menarik menanti anda. Dengan pembelian Twinpack, anda layak mendapat harga ahli dengan penjimatan melebihi rm100. Keistimewaan ini hendaklah dibuat melalui kakDa. Hubungi kakDa 010-7604946.

Namun, jika anda tidak berminat untuk menjadi ahli, anda masih bole membuat pembelian Twinpack disini.

Harga yang lebih rendah jika anda mendaftar menjadi ahli.

5. Berapa lama tahan untuk 1 botol vivix?

1 botol vivix tahan selama sebulan. Sekali makan hanya 1 sudu teh.

6. Wanita mengandung boleh makan tak?

Shaklee tidak pernah menjalankan kajian ke atas ibu hamil, menyusukan dan kanak-kanak. Kerana ia adalah sebahagian daripada peraturan yang mesti dipatuhi. Tiada ujikaji boleh dijalankan keatas golongan ini.

7. Macam mana cara penyimpanan yang terbaik?

Untuk mengekalkan kesegaran vivix, pastikan selepas botol dibuka simpan vivix didalam peti sejuk.

8. Vivix mahal lah kakDa. Boleh tak beli guna kad kredit?

Ya. Boleh. Untuk pembelian menggunakan kad kredit atau kad debit, sila klik disini.

9. Macam mana nak beli?

  1. Anda boleh membuat pembelian layan diri di sini.
  2. Hubungi kakDa di talian 010.760 4946 jika ingin membuat bayaran tunai

10. Berapa lama kesan untuk tengok perubahan selepas makan?

Keberkesanan vivix bergantung kepada individu. Setiap kita mempunyai tahap kesihatan yang berbeza-beza. Selain tahap kesihatan, kandungan toxin didalam badan sesorang juga mempengaruhi tahap keberkesanan vivix terhadap kesihatan keseluruhannya.

Konsultasi lebih lanjut secara percuma akan kakDa berikan jika anda membuat pembelian.

KakDa | Pengedar Shaklee Kota Bharu

010-760 4946 (WhatsApp/Telegram)

 

Stay At Home Mom | Shaklee Lover | 4 Kiddos | 32 Yrs Young

Leave A Reply

CommentLuv badge