Jerawat, Jeragat, Whitehead, Blackhead, Kusam, Eczema

YOUTH Skincare

Kongsi Pengalaman Besarkan Anak Kembar

Intai Si Kembar

Pengalaman Travel & Tips Menarik

Kakda Go Travel

MASALAH KULIT Parut Berlekuk YOUTH Skincare

Bekas Parut Jerawat Berlekuk Berubah Selepas 20 Hari Pakai YOUTH

Testimoni Bukti Youth Sesuai Untuk Kulit Sensitif

Semalam dalam 13 jam sahaja, 500 Set Treatment & Repair YOUTH telah habis dijual di website Shaklee. Ye, bukan murah. Tapi laku macam Milo Ais Kepal masa tengah viral!hehe

Beginilah kaum perempuan. Benda untuk cantik jangan berani bawak main tau! Mula-mula dengar harga kata mahal! Tup-tup laju je transfer duit kata nak beli.haha

Jadi apa sebenarnya yang menyebabkan YOUTH ni laku keras?

Mungkinkah disebabkan muka cik Abang yang baru 20hari menggunakan YOUTH ini telah berjaya mengetuk pintu hati wanita-wanita diluar sana? (Mengancam betul perubahan muka cik abam ni kan?)

Biasanya parut berkawah macam ni terjadi disebabkan masalah jerawat yang maha dahsyat suatu ketika dahulu. Jenis kulit yang sensitif lebih berisiko untuk mendapat parut berkawah macam ni.

Bila makin berusia, jerawat dah tak naik tapi parut berlekuk atau juga dipanggil kerosakan tisu akan kekal.

Tapi sungguh tak sangka kan, dengan YOUTH rupanya parut tisu jugak boleh sembuh!

Kelebihan YOUTH Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit

Antara kelebihan YOUTH Skincare ialah ia sesuai untuk semua jenis kulit.

Tak kisah sama ada kulit anda jenis berminyak, kombinasi atau kulit kering, semua orang boleh guna YOUTH.

YOUTH akan bertindak sesuai dengan jenis kulit. Jika kulit kita mempunyai masalah terlalu kering, ia akan bantu untuk melembabkan kulit. Jika kulit berminyak, ia akan bertindak sesuai dengan keadaan kulit muka berminyak.

Sebab itu, dalam tempoh pemakaian YOUTH, ada satu fasa yang kita panggil ‘Proses Adaptasi’.

Proses Adaptasi berlaku di awal-awal penggunaan YOUTH. Bila ianya berlaku, kulit kita akan mengalami sedikit krisis.

Biasanya jerawat baru akan timbul, kulit muka rasa sedikit pedih dan terbakar. Namun ia tidak lah terlalu teruk sehingga membuatkan kita malu untuk berhadapan dengan orang lain.

Tapi ia memang dialami hampir setiap orang yang menggunakan YOUTH.

Proses ini tak lama. Untuk mengurangkan Krisis Kulit yang mungkin akan dialami ketika menggunakan produk YOUTH, anda perlu mengetahui cara pemakaian YOUTH yang betul.

Kakda akan membantu dan berkongsi rahsia kepada anda yang bakal menjadi pelanggan kakda nanti!

Penggunaan YOUTH tidak membuatkan kulit menjadi kering walaupun cuaca sejuk. (Cikgu Mus baru menggunakan YOUTH selama 8 hari dan juga megamalkan suplemen seperti vitamin dan vivix)

Kenapa Kulit Kita Banyak Masalah?

Korang tahu tak, lapisan kulit kita yang paling atas merupakan tempat dimana sel-sel kulit yang baru dihasilkan.

Semasa kita kecil, di lapisan epidermis ini terdapat banyak ‘kilang’ yang tugasnya menghasilkan sel-sel kulit baru. Kalau perasan, kulit budak sangat halus dan jika luka cepat je sembuh. Kalau pun ada parut, parut tu tak lama. Kejap je hilang.

Semakin kita dewasa, ‘kilang-kilang’ yang tugasnya untuk menghasilkan sel-sel kulit baru ini suda banyak yang tutup dan berhenti beroperasi.

Ini kerana kilang-kilang tadi sudah tidak mendapat bekalan yang cukup. Dan tiada kerja yang mampu dilakukan lagi.

Pada masa ini, kulit muka kita akan mulai bermasalah. Parut hitam dan sukar nak hilang. Bekas jerawat jadi berlekuk. Sesetengah orang kata parut berkawah.

Kulit makin kasar, semakin kusam dan tonar juga tidak sekata.

Sesetengah bahagian kulit mulai timbul kedut dan garis halus semakin kelihatan.

Bagaimana YOUTH Boleh Membantu?

YOUTH dihasilkan menggunakan ramuan tumbuhan botanikal premium yang mempunyai kuasa super duper hebat. Fuhhh!Betul-betul powerful nih.haha

Kenapa Kakda kata macam tu?

Sebab YOUTH bukan guna sebarang tumbuhan tau. Tumbuhan botanikal yang dipilih memang betul-betul tumbuhan yang mempunyai kuasa untuk memperbaiki kulit muka kita.

  • Muscadine Grape
  • Lotus Japonicus
  • Apple Stem Cell Extract
  • Schisandra Chinesis Fruit Extract
  • Vital Repair Complex

Setiap produk dalam YOUTH mempunyai keunikan dan kelebihan yang tersendiri.

YOUTH membantu mengaktifkan kembali ‘kilang-kilang’ di lapisan eprdermis untuk beroperasi semula dengan menyalurkan lebih banyak nutrisi dan kolagen.

Selain memberikan vitamin kepada kulit, ia juga menyediakan perlindungan daripada kerosakan akibat pencemaran, bakteria dan sinaran UV yang kuat kepada kulit kita.

Faktor-faktor yang mempercepatkan proses penuaan kulit inilah merupakan ‘aim’ sebenar YOUTH.

YOUTH dirumus khas berdasarkan Skin Age Index yang dibangunkan oleh Pakar Kulit Antarabangsa.

Data yang dikumpul menggunakan Skin Age Index inilah yang digunakan oleh pakar-pakar kulit Shaklee untuk menghasilkan skincare (YOUTH) yang mampu melawan 8 tanda-tanda penuaan utama kulit.

8 Tanda-tanda Utama Penuaan Kulit:

  • Kedutan Kulit
  • Saiz Pori
  • Tona Kulit
  • Keanjalan
  • Tekstur Kulit
  • Hiperpigmentasi
  • Seri Kulit
  • Kekenduran

Hasil kajian penyelidikan selama 8 tahun oleh pakar-pakar kulit termasuk saintis Shaklee telah berjaya membuktikan 8 tanda-tanda utama penuaan ini boleh diatasi dengan hanya menggunakan YOUTH secara konsisten.

Kaijan klinikal menunjukkan, 100% wanita yang menggunakan YOUTH telah mengalami perubahan kulit seawal 7 hari dan 2/3 daripada mereka yang meneruskan penggunaan YOUTH telah mengalami penurunan Usia Kulit sebanyak 10tahun lebih muda!

WOW Sangat!!

Order/Pertanyaan:

YOUTH merupakan harapan baru kepada mereka yang sukakan produk selamat dan bebas bahan kimia berbahaya. Kini kulit kita juga boleh cantik dengan cepat menggunakan produk organik, selamat malah mempunyai kuasa botanikal yang sangat hebat.

Mereka yang mempunyai kulit sensitif, haruslah bertepuk tangan gembira sekarang nih!hehe

YOUTH bukan produk sebarangan.

Ramuannya juga dipaten dimana tiada pihak lain yang boleh meniru ramuan YOUTH.

Jadilah yang pertama untuk menggunakan YOUTH yang bebas daripada lebih 1500 bahan kimia berbahaya ini.

Beli YOUTH Fullset Online Disini

Luvs,

KakDa MamiKembar

010-760 4946

Pengedar Shaklee Kelantan.

 

Previous Post Next Post

You may also like

Leave a comment

Leave a Reply

CommentLuv badge

WhatsApp chat