Jenama Kolagen Yang Paling Baik, Berkesan Dan Mudah Diserap ; Serbuk Kolagen Shaklee

0

Makan Kolagen Yang Paling Berkesan Dan Mudah Diserap.

Perlu kah kita bersungguh sangat nak makan kolagen? Betul ka kolagen boleh bantu kulit kita jadi cantik?

Jawapan kakda, iya. Perlu!

Kalau duit banyak, makan lah sejak umur 20-an lagi. Top-up sesiap kolagen dalam badan. Sebab bila kita makin berusia, khususnya wanita, masuk je umur angka 3 kat depan tu, kolagen dalam badan akan drop dengan dahsyatnya!

Terutamanya untuk wanita yang suka makan manis-manisan seperti kek, brownies, coklat, apa-apa lah yang berkaitan dengan gula.

Kajian membuktikan, golongan yang suka pada gula ni, kadar kolagen dalam badannya lagi cepat susut berbanding mereka yang tak suka makan manis. Takut tak?Haa.. tau takut!hahaha

Tanda Kurang Kolagen.

Bila orang sokmo panggil kita ‘kak’ walaupun masih belum masuk 30an, atau orang still panggil ‘kak’ walaupun tengah shopping sorang-sorang, masa tu boleh lah sedar diri yang diri itu nampak berusia.huhu

Walaupun pada mata kita, kita memang macam ni.

Sama je dengan dulu. Tak beza. Memang kulit kita tak cantik sangat dari dulu lagi, dan kita rasa orang yang panggil kita ‘kak’ tu lagi nampak tua dari kita, tolong lah tampar-tampar sikit pipi kiri-kanan. WAKE UP!! We must do something!

Jom cek apa tanda-tanda kita kekurangan kolagen dalam badan;

  1. Kulit muka menjadi kusam, liang pori-pori terbuka luas dan masalah jeragat.
  2. Timbul tanda-tanda penuaan; garis halus mulai kelihatan terutama di kawasan mata, garis senyum dan dahi, kulit menjadi kendur, liang-liang pori kulit membesar.
  3. Rambut jadi kering, bercabang di hujung dan gugur sebab akar rambut mulai tak kuat.
  4. Kulit badan hilang keanjalan dan lebih kering. Kelihatan seperti kulit orang tua. Tak tegang.
  5. Kuku mudah pecah, kekuningan dan mudah rosak.

Amalkan Serbuk Kolagen Shaklee Atau ESP Shaklee Makanan Untuk Tambah Kolagen Dalam Badan.

Jadi apa nak buat kakda?

Jadi… amalkan lah makanan yang kaya dengan kolagen. Kolagen perlu diambil dari luar means dari makanan lain seperti serbuk kolagen shaklee atau ESP shaklee.

Kenapa produk shaklee?

Sebab produk shaklee adalah satu-satunya produk yang paling selamat dari bahan cemar. Untuk info, semua produk shaklee sudah diuji untuk mengesan lebih daripada 2,500 jenis bahan cemar yang berbahaya kepada tubuh badan kita.

Bahan cemar ni antaranya aadalah seperti paraben, pestisid, dan segala jenis mak nenek racun-racun yang berkemungkinan ada dalam bahan yang nak dibuat produk tu.

Tak kah meyakinkan tuh? Sebab tu kakda setia makan produk shaklee.

Memang kolagen boleh dihasilkan oleh badan dengan cara mengambil Sustained Release Vita-C yang jauh lebih murah, tapi kandungan kolagen yang dapat dihasilkan tu tak cukup banyak untuk buat kita kelihatan muda dan cantik.

Sangat berbeza berbanding kita telan terus serbuk kolagen yang memang dah konfem-konfem kolagen. Tak payah nak proses apa dah.

Kenapa pilih serbuk kolagen jenama shaklee?

Memang kita tak boleh elak penuaan.

Tapi sekurang-kurangnya , penampilan kita , kulit kita, biarlah sama padan dengan usia sebenar. You Get That?! hehe

Jadi, nak dapatkan serbuk kolagen shaklee yang terbukti berkesan dengan pengambilan 8 minggu berturut-turut, boleh klik kat sini.

Atau daftar jadi ahli shaklee kat sini untuk harga super jimat! Dah daftar, wasap kakda kat sini.

Kakda Agen Shaklee Kota Bharu Dan Kubang Kerian

Wasap: 010-760 4946

IG: vitamin.by.kakda | kakda_vits_kelantan

FB: Ida Chalo

Stay At Home Mom | Shaklee Lover | 4 Kiddos | 32 Yrs Young

Leave A Reply

CommentLuv badge