Kolagen Shaklee Bantu Atasi Masalah Jeragat

0

Bila masuk usia 30an, biasanya kaum wanita yang comel dan cantik macam kita ni akan hadapi satu lagi masalah kulit. Iaitu masalah jeragat! Masalah jeragat ni memang masalah sejagat!

 

Jadi kalau anda salah sorang yang ada masalah jeragat, sila jangan rasa rendah diri ya. kakDa pun hado! Dekat dengan mata. Kat bawah mata kiri lebih tepat lagi. Anak kakDa kata tahik lalat. Sabooo jelah.hahah

 

Jadi sebelum jeragat semakin merebak dan membesar, eloklah kita amalkan sokmo makan kolagen. Sebab apa kolagen? Sebab dah banyak sangat testimonial yang kakDa baca, katanya lepas makan serbuk kolagen shaklee, jeragat makin pudar. Biar betik?

 

Umur saya 38 tahun, tapi kulit saya tersangat lah banyak jeragat dan ada hyperpigmentation. Saya nak tunjuk gambar pun malu.

Saya amalkan dengan konsisten ESP Shaklee, Serbuk Kolagen Shaklee dan pakai set lengkap penjagaan muka Nutriwhite Shaklee.

Ini nak masuk bulan yang ketiga dah. Jeragat masih ada. Sangat susah untuk hilang, tapi semakin  pudar dan kulit pun kelihatan berseri.

Vitamin lain saya makan juga, tapi tak konsisten. ~ Aidil Farina

 

Puan Liyana sendiri pun kata, kawannya yang baru makan sekotak pun dah nampak kesan. Umur 40an mesti lagi banyak jeragat kan. kakDa yang baru nak masuk 32tahun ni pun dah mula nak ada dah ni.

Kawan saya umur 40an. Dia baru makan 1 kotak serbuk kolagen shaklee. Sekarang baru nak masuk kotak yang kedua.

Memang berubah muka dia. Dari kusam kehitaman jeragat tu kepada kemerah-merahan dan macam pink-pink muka dia.

Alhamdulillah..

Kawan saya minum kolagen shaklee campur dengan jus yang masam-masam contohnya sunquick atau jus dalam kotak.~ Nur Liyana Mat Daut

 

 

Mak aiii.. seronok la depa. Jeragat makin pudar dah tu. hehe.. Sebenarnya kan, memang jeragat tak boleh hilang. Mungkin la boleh kalau ada yang buat rawatan laser. Mungkin je tau.. sebab kakDa pun tak pernah lagi jumpa orang yang buat rawatan laser untuk hilangkan jeragat secara depan-depan.

 

Jadi kalau kita amalkan kolagen shaklee ni dan jeragat jadi semakin pudar, alhamdulillah dah tu. Sebab apa? Sebab serbuk kolagen shaklee ni takda bahan-bahan berbahaya. Kandungannya terdiri daripada semua bahan-bahan yang baik-baik saja, selamat untuk dimakan.

 

Dah terbukti. Bukan saja kakDa cakap besar. Jangan risau. Memang ada bukti kajian sudah dijalankan oleh saintis Shaklee sendiri.

 

Kolagen jenama lain tak bole ka kakDa? Eh, bole sayang. Tapi pilih lah kolagen yang betul-betul baik ya. Yang memang terbukti selamat dan tidak mengandungi bahan berbahaya. Bukan setakat nak comey sehari dua, kena fikir kesan jangka panjang juga ke atas kesihatan kita.

 

Atau boleh juga amalkan makanan-makanan yang kaya dengan kolagen. Tapi sudah tentu kandungan kolagen dalam serbuk kolagen shaklee lebih tinggi. Dah tak payah susah payah nak makan ikan berkilo-kilo.hehe

Kenapa serbuk kolagen shaklee berbeza daripada produk kolagen yang lain.

Badan nak pakai lama, bukan sehari dua saja. Jadi nak makan sesuatu produk, pastikan produk yang terbaik. Selamat, berkesan, halal dan tidak mengandungi bahan-bahan sintetik yang membahayakan kesihatan.

 

Jika anda ada masalah jeragat yang teruk atau sangat teruk, kakDa syorkan cubalah serbuk kolagen shaklee. Bagi peluang kat badan kita sendiri. Jangan zalim. Tak cuba tak tau kan? Memang kena rebut peluang makan kolagen shaklee ni lagi-lagi bila ada promosi beli 6 percuma 1.

 

Kalau dah cantik nanti yang untung diri sendiri juga. Bukan orang lain.. bukan siapaa-siapa. Tapi yang boleh mengerakkan anda untuk membeli, tepuk dada, tanya hati. Nak ka tak. Kalau nak hubungi kakDa di talian ni 010-760 4946.

 

kakDa Agen Shaklee Kota Bharu | 010 760 4946

 

 

Stay At Home Mom | Shaklee Lover | 4 Kiddos | 32 Yrs Young

Leave A Reply

CommentLuv badge