Rawatan Alernatif Untuk Stroke

0

Nak cerita pasal strok, bulan lepas masa kakDa melawat orang sakit kat KPJ Perdana Kota Bharu, sebelah katil mak mertua tiri kakDa ada seorang lelaki berumur 40-an terlantar sakit. Mak mertua kakDa kata lelaki tu kena strok.

Allhuakhbar..muda-muda lagi dah kena strok.

Jiran sebelah rumah mak kakDa pula, meninggal dalam kereta. Suami jiran mak kakDa ni pensyarah UMS. Petang tu arwah dikatakan beriadah dengan rakan sekerja kat UMS. Dekat maghrib sampai rumah, isteri arwah tolong buka pintu pagar. Then, suaminya masuk parking kereta.

Tunggu punya tunggu suaminya tak keluar dari kereta. Isterinya pelik, buat apa lama sangat dalam kretaeta kan, so dia pun pergi la cek tengok. Rupanya suaminya dah meninggal.huhuh.. dengar cerita sebab pembuluh darah pecah di otak.

Rawatan Alternatif Untuk Strok

KakDa tak nak cerita panjang pasal strok. Kali ni kakDa nak kongsi sedikit kisah seorang sahabat yang kakDa panggil kak Hafza. Suami kak Hafza juga salah seorang pesakit strok. Tapi alhamdulillah sejak Januari 2016, suami kak Hafza dah beransur sihat.

Saya Hafza Aein.

Ini suami saya yang mengalami stroke pada April 2014. Doktor mengesahkan yang otak kirinya membengkak dengan cepat. Hanya pembedahan pembukaan tempurung kepala sahaja yang mampu menyelamatkan suami saya. Saya bersetuju tanpa berfikir panjang kerana tiada pilihan lain.

Pada Mei 2014, suami saya masih tak sedarkan diri.

Doktor memberitahu saya yang sel-sel otak dibahagian otak kiri suami telah mati. Dan ada 3 kemungkinan yang akan terjadi kepada suami saya.

  1. Sama ada tidak dapat mengingat siapa diri dia dan ahli keluarga
  2. Boleh mengingat tapi cepat lupa.
  3. Mengalami masalah pertuturan.

Alhamdulillah.. Allah Maha Besar..

Bila dia sedar, dia masih lagi ingat akan kami sekeluarga. Cuma yang menjadi masalah bila setiap pertuturan dia menjadikan kami tidak faham.

Mulai dari itu, saya cuba bagi dia VIVIX setiap malam sebanyak 1 sudu kecil dan berdoa setiap kali saya bagi vivix pada dia untuk pulihkan sel-sel yang dah mati di otak dia. Sebab otak kiri merupakan otak untuk bertutur dan mengira.

Alhamdulillah setelah hampir setahun saya berikan Vivix, pertuturan suami semakin pulih dan doktor pun puji suami nampak semakin berseri-seri dan makin banyak cakap.

Suka saya bila doktor cakap macam tu.

Terima kasih shaklee telah menyembuhkan suami saya dan keluarga. Terima kasih juga pada upline saya yang memahami keadaan saya dan memberi cadangan ambil vivix untuk pulihkan suami saya.

Alhamdulillah..

Suami adalah tunjang keluarga, kalau suami tak sihat satu keluarga akan terasa kekurangannya. Syukur kepada Allah sebab gerakkan hati Kak Hafza untuk cuba vivix.

Sebab tak semua orang akan tergerak hati untuk mencuba suatu cara alterntif yang baru meskipun mereka tahu produk shaklee adalah produk semulajadi malahan vivix juga bukan lah ubatan, ia hanyalah vitamin yang sudah diuji keberkesanannya yang terbukti mampu membantu memperbaiki sel-sel yang rosak dan tak sihat di dalam badan kita.

Jika anda ingin mencuba VIVIX, sila hubungi kakDa di talian 010-760 4946 untuk mendapatkan khidmat nasihat sebelum membeli produk. Atau anda juga membuat belian terus secara debit atau kredit.

 

Stay At Home Mom | Shaklee Lover | 4 Kiddos | 32 Yrs Young

Leave A Reply

CommentLuv badge