Sejak Amalkan Serbuk Kolagen Shaklee, Lutut Mak Dah Tak Sakit

0

Sakit sendi ni biasanya banyak dialami oleh golongan tua macam mak-mak kita, ayah dan mereka-mereka yang sudah berusia. Tapi kan, sebenarnya ramai je golongan muda yang turut alami masalah sakit lutut dan sendi ni. Untuk mengelakkan dari mendapat sakit sendi, kenalpasti beberapa makanan yang boleh meningkatkan risiko masalah sakit sendi dan cuba kurangkan pengambilannya dalam menu seharian kita.

Kadang-kadang ada je kawan-kawan kakDa yang mempunyai berat berlebihan alami masalah sakit lutut ni. Kalau kira muda lagi, tapi penyakit ni, kalau dia nak serang dia tak kisah dah umur orang tu. Tak kisah la perempuan atau lelaki.

Mari kita baca apa kata Puan Fazlina Samsudin yang telah membekalkan maknya dengan Serbuk Kolagen Shaklee sebanyak 2 kotak setiap bulan untuk emaknya turut mempunyai masalah sakit lutut.

Mak saya kena sakit lutut yang agak kronik. Bila tengok mak susah nak berjalan, solat pun terpaksa duduk. Kadang sampai terpaksa mengesot kat lantai.

Hati anak mana tak luruh bila tengok keadaan mak macam tu. Saya pula duduk jauh dari mak.

Bila baca khasiat kolagen shaklee (Shaklee Collagen Powder, SCP), terus orderkan mak dua kotak setiap bulan.

Dah dua bulan mak makan, tetiba dapat whatsapp “Sekarang bila solat lutut mama dah tak sakit dah, dah boleh jalan macam biasa.” Allah..allah.. Menitik air mata baca whatsapp yang mak bagi.

Walaupun harga kolagen tu agak pricey (mahal), tapi nak dibandingkan dengan nilai kasih ibu dan kesihatan mak, kasih ibu lebih mahal.

Kawan-kawan tolong doakan agar Allah berikan kesihatan yang berpanjangan buat kedua ibu bapa saya ye.

 

Alhamdulillah, semoga Allah berikan kesihatan yang berpanjangan untuk mak Puan Fazlina agar lebih mudah menjalankan ibadat serta mudah menjalani kehidupan seharian. Sesungguhnya yang memegang hati itu adalah Allah. Bersyukur keran Puan Fazlina dibukakan pintu hati untuk cuba kolagen shaklee.

Kelebihan Serbuk Kolagen Shaklee Berbanding Jenama Lain

Dan yang paling penting, kolagen shaklee adalah produk yang terbukti selamat, berkesan dan 100% menggunakan bahan semulajadi.

Jika anda juga salah seorang yang mengalami sakit sendi atau lutut dan ingin mencuba Serbuk Kolagen Shaklee, hubungi kakDa untuk membuat belian. Atau anda boleh terus klik di bawah ini untuk membuat pembelian secara online menggunakan Kad Debit/ Kad Kredit.

http://bit.ly/2jBgIHn

http://bit.ly/2jBgIHn

http://bit.ly/2jBgIHn

kakDa Pengedar Shaklee Kota Bharu

Whatsapp: 010.760.4946

Stay At Home Mom | Shaklee Lover | 4 Kiddos | 32 Yrs Young

Leave A Reply

CommentLuv badge