Jerawat, Jeragat, Whitehead, Blackhead, Kusam, Eczema

YOUTH Skincare

Kongsi Pengalaman Besarkan Anak Kembar

Intai Si Kembar

Pengalaman Travel & Tips Menarik

Kakda Go Travel

INTAI KEMBAR KAKDA

Si Kembar Ahmad Dan Muhamad, Umur 3 Bulan, Nuur 2 Tahun 3 Bulan, Yusuff 3 tahun 8 Bulan

Gambar Kenangan Kembar Masuk 3 Bulan

Entry ni khas untuk merekodkan kenangan dikala usia si kembar nak masuk 3 bulan. Takdak apa nak cakap. Gambar kembar tak seiras Ahmad dan Muhamad, gambar abang Yusuff yang baru nak masuk 4 tahun. Kakak Nuur 2 tahun 3 bulan. Seminggu lepas kembar lahir secara czer, birthday kakak Nuur. hehe

Bergambar masa Sport Day Tadika Little Caliph. Abang Yusuff masa ni kelas Aulad 4A. Nuur baru 2 tahun lebih. Tak sekolah lagi. Kembar minta tolong tokma jaga.

 

Baru 2 bulan lebih. Yang atas Muhamd, bawah Ahmad. Masa ni 2014, masih stay rumah tokma. Mama dah berhenti kerja since Januari 2014.

 

Kakak Nuur baru sembuh dari Chicken Pox. Chicken pox hilang dalam tempoh 10 hari saja. Masa kena chicken pox, mama bagi makan Nutriferon dan Vitamin C budak. Badan sapu calamine lotion.

 

Masa mama jaga kembar di rumah tokma, mama hantar kembar gilir-gilir ke rumah Ibu (pengasuh). Rumah ibu selang 2 rumah saja dari rumah tokma. Tokma tak dapat tolong jaga sebab tok ma kena kerja kedai kat Bachok. Mama pula tak mampu nak jaga semua, sebab kita stay rumah tokma. Banyak benda mama kena buat selain jaga anak-anak mama.

 

Muhamad selfie!

 

Ahmad Selfie!

 

Budak botak baru lepas cukur. Biru Muhamad, coklat Ahmad. Gebu gebas!

 

Mama yang anggun dan kurus. Masa ni hidup penuh onak dan duri.hahaha

 

Muhamad tidur. Mama beli 2 rocker murah-murah.

 

Ini siapa? Nampak macam muka Muhamad jugak.haha Tapi sebenarnya ini Ahmad. Eh, memang Muhamad!haha

 

Ini pulaa… emmmmmm.. Muhamad kot.haha!

 

Yusuff dan Nuur. Semua anak-anak mama masih kecil. Membesar serentak!huhu

 

Ini Ahmad!

Daaaa… tu je. See ya!hahaha Maaf kalau tersalah letak nama ya Ahmad, Muhamad.haha

Previous Post Next Post

You may also like

Leave a comment

Leave a Reply

CommentLuv badge

WhatsApp chat