Stroke Beransur Pulih Selepas 7 Hari Mengambil Suplemen Vivix

0

Kali ini kakDa nak berkongsi satu testimonial mengenai suplemen Vivix yang semakin lama semakin mendapat tempat di hati kita. Dulu memang agak ramai yang sukar untuk menerima Vivix sebagai suplemen yang sangat kaya dengan anti-oksidan dan mampu membantu memperbaiki sel-sel DNA badan kita yang sudah rosak.

Alhamdulillah bila makin ramai yang sanggup cuba dan mendapat kesan positif dengan mengamalkan vivix, kini semakin ramai yang terbuka hati untuk berikhtiar dengan vivix disamping mendapatkan rawatan kesihatan yang sepatutnya.

Samalah seperti rakan kita ni, selepas disyorkan oleh upline shaklee beliau, mujurlah beliau bersetuju untuk mencuba vivix untuk mak nya yang mengalami lumpuh sebelah kiri . Kita ikuti apa kata beliau.

Selepas 7 Hari Mencuba Vivix, Ma Akhirnya Boleh Berjalan.

Alhamdulillah..

Hari ini, ma kesayangan dah boleh jalan sendiri. Baru 7 hari mengambil vivix dari shaklee.

Pada 9hb Oktober 2012, ma diserang stroke. Seluruh anggot badan sebelah kiri kaku tak boleh gerak.

Sedih teramat sangat dan tak tahu apa nak buat. Kesian kat ma..

Terima kasih Jiha kerana memperkenalkan vivix kepada saya.

Hari pertama minum sesudu vivix jari tangan ma dah boleh gerak. Hari kedua pula kaki ma dah boleh gerak dan harini (hari ke 7), ma dah boleh bangun dan jalan sendiri.

Ya Allah.. syukur ke hadrat-Mu ya Allah.

Tak dapat kakDa nak bayangkan kalau mak kakDa sendiri yang kena stroke. Mak kakDa ada kencing manis. Tapi mak dari awal lagi dah amalkan suplemen shaklee termasuk la vivix.

Walaupun tak sembuh sepenuhnya tapi bacaan gula mak kekal sekitar 6-7 mmol/L. Mak kakDa tak nak makan ubat dari hospital. Tak tau lah kenapa. Tapi mak kata tak nak. Takut nak ambil ubat. Mak juga masih makan makanan manis macam kek, biskut tapi dalam kuantiti yang sedikit.

Mak kepada kawan kakDa yang juga menghidap kencing manis pula lain ceritanya. Maknya makan suplemen shaklee termasuk vivix dan makan juga ubat hospital. Alhamdulillah bacaan gulanya turun  dan bebas diabetes.

Sekarang maknya sedang mencuba untuk tinggalkan ubat dan hanya bergantung kepada suplemen shaklee je terutamanya vivix.

Vivix Hanya Ikhtiar Alternatif

Walaubagaimanapun, keberkesanan vivix adalah bergantung kepada individu. Setiap tubuh badan kita adalah berlainan. Tahap penyembuhan setiap orang juga tak sama.

Ada yang cepat, ada yang lambat. Bergantung juga kepada sejauh mana kerosakan sel yang seseorang itu alami.

Jadi jika anda tidak mendapat kesan dalam jangka masa yang anda harapkan, jangan berhenti. Teruskan pengambilan vivix seperti biasa. Berikan masa dan peluang kepada badan anda untuk sembuh.

Untuk mendapatkan vivix, anda boleh membuat belian menggunakan kad kredit/debit disini. KakDa juga boleh membantu untuk membuat pembelian. Jika membeli 2 botol atau lebih, anda layak untuk mendapat harga ahli yang jauh lebih murah. Hubungi kakDa ditalian 010-760 4946.

FAKTA: Harga sebotol vivix RM475/sebotol.

Lagi testimonial mengenai VIVIX untuk STROKE disini.

 

KakDa | Pengedar Shaklee Kota Bharu

010-760 4946 (WhatsApp)

(Pos PERCUMA Seluruh Malaysia)

Stay At Home Mom | Shaklee Lover | 4 Kiddos | 32 Yrs Young

Leave A Reply

CommentLuv badge