Jerawat, Jeragat, Whitehead, Blackhead, Kusam, Eczema

YOUTH Skincare

Kongsi Pengalaman Besarkan Anak Kembar

Intai Si Kembar

Pengalaman Travel & Tips Menarik

Kakda Go Travel

Luka Bersalin Ceaser Sembuh Cepat

Suplemen Terbaik Bantu Luka Bersalin Ceaser/Bedah Pulih Dengan Cepat

Vivix Bantu Luka Pembedahan Sembuh Dengan Cepat.

Selain memakan ikan haruan, pati gamat dan buah oren, anda tahu tak Vivix Shaklee juga sangat terkenal kerana dapat membantu luka (jahitan) bersalin secara  pembedahan ataupun apa saja luka pembedahan sembuh dengan cepat.

Dengan Vivix anda tidak perlu menderita dan melalui pengalaman luka lambat sembuh sehingga berminggu-minggu lamanya!

Ambil vitamin tinggi anti-oksida seperti vitamin C.

Kenapa misi sering menggalakkan ibu lepas bersalin untuk banyakkan mengambil buah oren?

Ini kerana ibu lepas bersalin perlu mendapat vitamin C yang secukupnya untuk membantu luka lepas bersalin bercantum dengan cepat dan mengelakkan luka terkena jangkitan.

Vitamin C merupakan salah satu vitamin yang kaya dengan antioksidan. Ia membantu penyembuhan luka. Manakala Vivix Shaklee pula mempunyai kuasa antioksida yang berkali ganda lebih hebat daripada Vitamin C.

Sebab itulah Vivix adalah pilihan terbaik untuk ibu berpantang bersalin czer.

Kesan Luka Jahitan Lepas Bersalin Lambat Sihat.

Kalau luka lepas bersalin lambat sihat, kebarangkalian luka itu untuk dijangkiti kuman sangat tinggi.

Luka yang dijangkiti kuman akan bernanah dan buat luka jahitan bersalin makin lambat sembuh.

Seterusnya Ibu boleh mendapat jangkitan, demam panas dan tubuh menjadi semakin lemah dan tidak bermaya.

Situasi ini yang perlu kita elakkan.

Ini kerana bukan si ibu saja yang menderita, bayinya yang sedang menyusu badan juga akan mendapat kesannya.

Bayangkan saja ibu terpaksa ditahan di wad dalam keadaan demam panas dalam masa yang sama, tempat luka berasa sangat sakit dan ibu masih perlu menyusukan bayinya.

Keadaan ini sangat menyeksakan si ibu!

Vivix Mempercepatkan Penghasilan Sel-Sel Baru.

Kenapa Kakda menggalakkan ibu berpantang untuk mengambil vivix shaklee?

Vivix Shaklee mengandungi khasiat antioksida yang sangat tinggi.

Vitamin yang tinggi kandungan antioksida nya sangat penting untuk membantu cepatkan penyembuhan luka termasuk lah luka jahitan selepas bersalin normal atau luka bersalin secara caeser/pembedahan.

Vivix membantu mempercepatkan penghasilan sel-sel baru. Jadi luka pembedahan di bahagian luar dan bahagian dalam menjadi lebih cepat sembuh.

Vivix juga membuatkan ibu menjadi cepat sihat dan bertenaga. Ini kerana vivix mempunyai khasiat resveratrol yang membantu memperbanyakan metokondria didalam sel.

Fungsi metokondria adalah untuk membekalkan tenaga kepada sel.

Bila sel bertenaga, tubuh kita juga akan menjadi lebih cergas, sihat dan bertenaga. Sebab itu ramai ibu berpantang yang mengatakan Vivix buat mereka menjadi cepat sihat dan bertenaga malah susu juga bertambah banyak.

Apa Kata Mereka Yang Mengambil Vivix Shaklee Semasa Berpantang.

Selepas 3 hari mengambil Vivix, rasa sakit di bahagian ceaser(bedah) bersalin makin kurang. Dan boleh mengiring selesa untuk menyusukan anak, jalan pun makin laju. Kalau dulu bahagian luka tu memang tak boleh jalan sangat sebab sakit. Sekarang dah 30 hari rasa cergas, tak sakit langsung bahagian luka jahitan sampai terlupa yang diri bersalin ceaser. – Azirul | Ibu Berpantang Ceaser

 

Saya pun breastfeeding dan minum Vivix. Saya czer (bedah) dan berpantang dengan Vivix Shaklee memang best. Start hari ke 5 baru consume Vivix sebab lupa nak bawak ke hospital. Vita-C Shaklee je yang lepas boleh bangun after czer tu terus ambik. Seriously, muka tak pucat, tak letih dan tak stress. Tambah pantang sendiri pula tu, dengan jaga lagi sorang anak. Baby takde kuning, susu meriah, luka czer cepat kering dan tak sakit pun. – Zati

Saya menyusu dan minum Vivix. Keluar wad bersalin terus amal Vivix. Alhamdulillah badan memang cergas sepanjang berpantang. Susu badan meriah dan luka jahitan bersalin normal baik dalam kurang 10 hari.Zaleha Abdul Salam

 

Vivix juga sesuai diambil oleh mereka yang telah melalui apa-apa saja jenis pembedahan. Baca testimoni di bawah.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Vivix, harga vivix untuk ahli dan bukan ahli, cara nak beli vivix atau cara paling cepat nak dapatkan stok vivix dan agen shaklee yang boleh COD Vivix ke rumah anda, sila hubungi kakda dengan menekan butang WhatsApp di kanan skrin anda.

Atau klik saja di link ini: www.wasap.my/60107604946/Vivix.Untuk.Pantang

Luvs,

Kakda Mamikembar | 010-7604946

Klik Sini Untuk Mengetahui Berapa Bonus Yang Diterima Oleh Pengedar Shaklee

 

Previous Post Next Post

2 Comments

  • Reply Ibu Zarith

    Zarith pun ambil vivix selepas bersalin, selain luka cepat sembuh, badan pun bertenaga je
    Ibu Zarith recently posted…Tiada Lagi Gout Setelah Amalkan Vivix.My Profile

    July 23, 2018 at 11:52 am
    • Reply KakDa

      Wahh. Tak sabar gak nak berpantang dengan Vivix hujung bulan10 nanti. hehe

      July 23, 2018 at 3:52 pm

    Leave a Reply

    CommentLuv badge

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.